رکاب زنی ملی پوشان با پرچم ایران از روی پل طبیعت
تور دوچرخه سواری «یک دل، یک پرچم» با حضور جمعی از ملی پوشان دوچرخه سواری رده نوجوانان و جوانان، آرش امیدفر سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری و مهرداد صفرزاده رئیس هئیت دوچرخه سواری استان تهران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباسآباد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباسآباد؛ حدود 50 دوچرخهسوار زن و مرد طی توری مسیر باغ موزه دفاع مقدس، خیابان سرو به سمت پل مقیمی، بوستان آب و آتش، پل طبیعت ، میدان مشاهیر و گنبد مینا را با هدف تقويت روحيه همبستگي، انسجام ملي و پاسداشت ارزشهاي گردشگري و فرهنگي کشورمان رکاب زدند.
این تور دوچرخه سواری با عنوان «يك دل، يك پرچم» و با مشاركت فدراسيون دوچرخه سواري و هيات دوچرخه سواران استان تهران برگزار شد.
انتهای پیام