پرچم عزا در پایتخت به اهتزاز درآمد
در پی شهادت حضرت آیتالله خامنهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و آمریکا، پرچم عزا بر فراز بلندترین برج پرچم کشور به اهتزاز درآمد.
به گزارش روابط عمومی منطقه فرهنگی وگردشگری عباسآباد؛ پس از اعلام خبر شهادت حضرت آیتالله خامنهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و آمریکا، پرچم عزا از صبح ۱۰ اسفندماه بر فراز بلندترین برچ پرچم کشور به اهتزاز درآمد.
برج پرچم با ارتفاع 150 متر در یکی از بلندترین حوزههای منطقه فرهنگی گردشگری عباسآباد یعنی بوستان طالقانی قرار گرفته است.
انتهای پیام