اکران «نیمشب» روی «پل طبیعت» در شب تولد مهدویان
اکران ویژه فیلم سینمایی «نیمشب» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیهکنندگی حبیبالله والینژاد، شامگاه جمعه ۲۵ اردیبهشتماه بر بام «پل طبیعت» برگزار شد و با استقبال پرشور مخاطبان همراه بود.
به گزارش روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباسآباد؛ در این مراسم که با حضور کارگردان، تهیهکننده و عوامل فیلم برگزار شد، جمع زیادی از شهروندان و علاقمندان به سینما در فضایی صمیمی و فرهنگی، تماشاگر تازهترین اثر مهدویان بودند.
همزمانی این اکران با سالروز تولد محمدحسین مهدویان، بخش کوتاهی از مراسم را به خود اختصاص داد و کارگردان فیلم با حضور روی صحنه، در میان تشویق حاضران، شمع تولد خود را فوت کرد.
این اکران در چارچوب مجموعه برنامههای فرهنگی و هنری منطقه فرهنگی و گردشگری عباسآباد و با همکاری پخش سیار موسسه بهمن سبز برگزار شد و برای نخستین بار بود که یک فیلم سینمایی به صورت عمومی بر بام پل طبیعت تهران به نمایش درمیآمد.
فیلم «نیمشب» که محصول موسسه تصویر شهر است، روایتی واقعی از جنگ ۱۲ روزه را به تصویر میکشد و در چهل و چهارمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری، بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم از نگاه ملی شده است.
انتهای پیام