اخبار و اطلاعیه
تجمع ۱۰ هزار نفری ورزشکاران به مناسبت روز خلیج فارس روی پل طبیعت
1405/02/12

تجمع ۱۰ هزار نفری ورزشکاران به مناسبت روز ملی خلیج فارس، صبح پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ بر روی «پل طبیعت» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ در این تجمع که با همکاری منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش‌های همگانی و سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد؛ علی تاجرنیا رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال، علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، شبنم کلاهی نایب‌رئیس بانوان فدراسیون ورزش‌های همگانی و جمعی از فعالان حوزه ورزش و جوانان حضور داشتند.

شرکت‌کنندگان از ساعت ۷ تا ۹ صبح مسیر بوستان «طالقانی» تا «پل طبیعت» را پیموده و پس از انجام نرمش‌های هماهنگ تا بوستان «آب و آتش» پیاده ‌روی را ادامه دادند.

 دهم اردیبهشت سالروز اخراج پرتغالی‌ها از تنگه هرمز بوده و به همین مناسبت این روز هر ساله با عنوان روز ملی خلیج فارس گرامی داشته می‌شود. منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد نیز در همین راستا و با هدف اجرای مسئولیت‌های اجتماعی برگزاری برنامه‌هایی نظیر پیاده‌روی‌های خانوادگی و انجام فعالیت‌های ورزشی و حضور در فعالیت‌های نمادین ملی میهنی را در دستور کار خود قرار داده و تلاش می‌کند همواره در این زمینه نقش موثری را ایفا کند.

انتهای پیام