اخبار و اطلاعیه
پانزدهمین جلسه شورای راهبری و نظارت بر اجرای طرح ویژه اراضی عباس‌آباد برگزار شد
1405/03/10

پانزدهمین جلسه شورای راهبری و نظارت بر اجرای طرح ویژه اراضی عباس‌آباد با حضور اعضای این شورا، نماینده شورای شهر و معاون معماری و شهرسازی وزارت راه در شرکت نوسازی عباس‌آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ سید محمدحسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد و دبیر شورای راهبری و نظارت بر اجرای طرح ویژه اراضی عباس‌آباد، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، غلامرضا کاظمیان معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی، نصرالله آبادیان معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، وحید قربانی مدیرکل دفتر فنی و برنامه و برنامه‌ریزی عمرانی وزارت کشور و دیگر اعضای شورای راهبری در این جلسه که عصر روز شنبه 9 خرداد ماه در سالن دیدار شرکت نوسازی عباس‌آباد برگزار شد 5 موضوع را بررسی کردند.

بررسی طرح باغ نمایش، طرح تالار موسیقی باغ هنر، درخواست بنیاد مستضعفان جهت احداث موزه، امکان سنجی پروژه مجتمع ایستگاهی حقانی و موضوع گردشگری ریلی در سطح اراضی عباس‌آباد 5 موضوعی بودند که در این جلسه بررسی شدند.

انتهای پیام